A XXVI. Nemzetközi Magyar Matematikaverseny

2017-03-28 21:16:29
Magyarország, Felvidék, Erdély, Kárpátalja és Vajdaság legtehetségesebb magyar matematikuspalántái mérték össze tudásukat Somorján. Itt tartották 2017. március 25-én a XXVI. Nemzetközi Magyar Matematikaversenyt. Iskolánk – mint eddig mindig – 5 fővel (4 diák + 1 tanár) újra részt vett a rendezvényen.

A résztvevők:
Becsó Gergely 10.N, Garad Ágoston 11.F, Batári Emese 12.G, Hajdú Zsombor 12.P és dr. Minda Mihály.

Csütörtökön megérkeztünk, elfoglaltuk a szállásokat, mely minden szempontból kiváló volt. (Az X-Bionic Hotel, mely nemcsak szálloda, hanem egy hatalmas sportközpont is.)

Pénteken reggeli után a megnyitó következett, melynek keretében egy rock-koncerten vettünk részt. Délután a közeli városban Somorján néztünk körül, majd a Csali néptáncegyüttes előadását láttuk.

Magára a versenyre szombat délelőtt került sor, délután a szálloda fürdőjében töltöttük az időt. A napot az esti színházi előadás zárta. Vasárnap megnéztük a pozsonyi várat és a belvárost.

Hétfőre már csak az eredményhirdetés, záróünnepség és hazautazás maradt.

A boronkays indulók közül Hajdú Zsombor dicséretet kapott a zsűritől. Innen is gratulálok neki!

Szerintem a rendezvény (mint ott többször elhangzott) több volt, mint egy matekverseny, rengeteg emlékkel, élménnyel és új ismerőssel gazdagodtunk ez alatt a pár nap alatt.